وياناويانا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

Mano ninim

باران و احساس مادرانه

1392/8/12 10:15
نویسنده : Marzieh
295 بازدید
اشتراک گذاری
ديروز اولين باران تند باييزي زد و هوا داره ميره رو به سردي . دختر نازم توي كوجه كه راه ميرم هواي خنك و نم زده باييزيو احساس ميكنم دوست دارم تو هم بياي و تمام اين حساي خوب و تجربه كني. ميدوني هر روز به تو و زندكيت فكر ميكنم و دوست دارم شاد بودن و شاد زيستنو ياد بكيري و زندكي كني. از همه جي لذت ببري و مثل بارون بي دريغ بباري . نميدونم جقدر قراره در كنارت باشم ولي دوست دارم كه بهترينها را به تو از عمري كه كذروندم هديه بدم و تو هم ازش استفاده كني. ميدوني از نبودنم نميترسم جون خيالم راحته كه در كنار بدري pedar كه داري با ارامش زندكي خواهي كرد و اون هميشه همراهته و ميتوني از ارامشش و تجربياتش واسه زندكيت استفاده كني. اينم بدون كه اون مطمين ترين كسي كه دارم و بهت معرفي ميكنم جون تو بدترين لحظه ها كنارم بوده و منو همراهي كرده. دختر ناز مامان ما هميشه كنارتيم و تو بزركترين هديه خدا به مايي. دوستت دارم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان
21 آبان 92 8:39
سلام مرضیه جون.چه جالب اسمتم مثل منه قالبتم مثل منه.امید که بارداری سالم و زایمان راحت و نی نی سلامتی داشته باشی.دوست داشتی به منم سر بزن
مامان الینا
7 آذر 92 9:19
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی و به سلامت دخترت رو در اغوش بگیری
مامان نی نی
23 آذر 92 18:25
سلام عزیزم خدا برات نی نی تو راهیتو حفظش کنه ایشاله صحیح و سلامت بیاد پیشت گلمبعد اینکه عزیزم واقعا ازت ممنونم که تو قسمت پرسش سوالات سوالمو جواب دادی درباره لباس بارداری فقط اسم دقیق مغازه که تو هفت تیره رو میدونی بهم بگی بعدشم اطلاع داری جمعه ها باز هستن یا تعطیله بعدم اینکه این نشریه نی نی رو از کیوسک بخرم یا اینترنتیه سرچ کردم یه چیزی اومد اما لباس بارداری توش نبود ببخشید حسابی اذیتت کردم حلال کن گلم
مامان نی نی
25 آذر 92 14:12
اره عزیزم عالی بود ممنون گلم ببخشید که اذییتت کردم با اجازه من شمارو لینک کردم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mano ninim می باشد