وياناويانا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

Mano ninim

مامان خسته

1392/11/6 5:28
نویسنده : Marzieh
252 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز تصمیم نگزفتم  که بزارم بخونی این نوشته رو یا نه....زیاد حال خوبی ندارم احساس میکنم تو زندگیم جایی وایسادم که جای من نیست احساس میکنم که تا لحظه سکوتم دوستم دارند و وقتی حرفی بزنم بر خلاف روند معمول جایی ندارم هیچکدوم واسم اهمیت نداره من از کوچه بن بست نمیهراسم من نگران آینده تو هستم که باید با جماعتی سر کنی که مثل ما نیستند دختر زیبای من حرفهای زیادی دارم ولی نمیخوام تو درگیر کلیشه ها بشی فقط از تجربیات مادر  30 سالت استفاده کن و زندگی کن ..... عاشقانه زندگی کن بی دغدغه بخند من تو را هرگز درگیر پابندیهای این عقاید نمیکنم تو رها باش و هر جا که هستی بزار بودنتو همه احساس کنند و تو نوید مهر و مهربانی باش .دستهایت را باز بگذار سخاوتمندانه زندگی کن تمام اینها نو را شاد نگه میداره بزار آرامش تا عمق نگاهت نفوذ کنه .......از این دنیا چیزهای زیادی هست که من برای تو میخوامواز تو فقط صورت زیبا و ماه تو با صدای خنده هایت را به مامان هدیه بده ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نی نی
6 بهمن 92 9:41
خیلی قشنگ بود گلم خدا دخترتو برات نگه داره عزیزمممنونم كه مطلبمو خوندي و وقت كذاشتي واسش.خوشحال ميشم جزو دوستانم باشيد
مامی پوریا
8 بهمن 92 15:56
چه متن جالبی خیلی خوشم اومد عزیزم...امیدوارم این 20 روز باقی مونده هم به سلامتی بگذره وبتونی هرچه زودتر دخمل نازتو در اغوش بگیری
Marzieh
پاسخ
مرسي عزيزم واسم دعا كن ممنون كه وقت كذاشتي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mano ninim می باشد