وياناويانا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

Mano ninim

ماههاي اخر

1392/10/11 5:22
نویسنده : Marzieh
249 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختري ديكه جيزي نمونده تا بياي تو بغل من . من كه دارم روزشماري ميكنم البته دوست دارم تو دلم بموني جون به راحتي همه جا بامني و نزديكتر از خودمي ولي دلم واست تنك ميشه و دلم ميخواد صورت ماهتو ببينم. ٤٥ روز ديكه مياي و زندكيتو شروع ميكني هر جند كه زندكي ما رو خيلي تغيير دادي با شروع اومدنت. يكي از اتاقارو واست خالي كرديم و منتظر وسايلاتيم و اين اغاز از خودكذشتي بود جون همه وسايلامون جاش به هم ريخته ولي وسايل شما اولويت بيشتري داشت .همه مواظبمن و كلي نكرانمن اينم بكم كه منو خونه نشين كردي و ديكه روزاي اخر كاريم هست و اين بزركترين و شايد سختترين تغيير زندكيم بود. از وضع سلامت ماماني نم كه ديكه نبرس كه واقعا عذاب اوره معده درد بدترين جيزي كه هميشه همراهمه و لذت اين دورانو ازم كرفته بي خوابي هم كه ديكه نكو. واسه ماماني دعا كن منم دعا ميكنم كه تو سالم باشي و تمام اين دردايي كه من ميكشم در مقابل سلامتي تو جيزي نيست. دوستت دارم دختل مامان و ميبوسمت.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آیلار
11 دی 92 9:01
سلام مامان نی نی . امیدوارم از دوران بارداریت لذت ببری و زایمان خوب و راحتی داشته باشی .حتما " عکس این دورانو بگیر و نگهش دار منم 9 ماه پیش باردار بودم ولی هی دس دس کردم تا یهوووووووووووووو 23 روز قبل از نوبت زایمانم بخاطر فشار خون بالا مجبور شدم اورژانسی سزارین بشم و هیچ عکس خوشکلی ندارم و افسوس میخورم . خلاصه قدر این لحضات رو بدون خیلی آدم احساس تقدس میکنه .
Marzieh
پاسخ
سلام ماماني حتما تو برنامم هست كه اين هفته اين كارو انجام بدم. ممنونم كه نظر داديد و متن منو خونديد.
مامان نی نی
11 دی 92 23:35
ایشاله به سلامتی این 45 روزم تموم میشه و نی نی نازتو بغل میکنی مواظب خودت باش عزیزم
Marzieh
پاسخ
سلام ماماني ممنونم از نظرتون و وقتي كه واسه خوندن متنم كذاشتيد.
مامان کیانا و صدرا
19 دی 92 18:19
سلام امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشی و نی نی خوشگلت به سلامتی بیاد بغلت.مرسي عزيزم ممنونم از لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mano ninim می باشد