وياناويانا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

Mano ninim

واسه بودنت خدارو شكر ميكنم

1392/8/8 14:41
نویسنده : Marzieh
325 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر مامان الان كه دارم باهات حرف ميزنم كلي داري تكون ميخوري و واسه خودت و بازي ميكني.خدا رو شكر ميكنم كه هستي ديروز يه خبر شنيدم كلي ناراحت شدم بجه خاله فاطمه ٣ ماهش بود همش سقط شد و كلي ناراحتم كرد. اخه قلبش ديكه نميزده و دكترم كفته كه بايد از شكم مامانش بياد بيرون. تازه ديروز كه بيمارستان بودم كلي خانوم بودن كه خدا بهشون ني ني نميداد و از من خواستن كه واسشون دعا كنم . خدا منو بابايتو خيلي دوست داشته كه تورو يهويي به ما داده. عزيز دل من زودي بيا كه بغلت كنمو شفت ببوسمت.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سونیا
8 آبان 92 17:56
در مورد سوالتون توی پرسش و پاسخ عزیزم هیچ درمانی نداره من از وقتی وارد ماه پنجم شدم تا چهار ماه بعد از زایمان مشکل داشتم و به قول شما فوق العاده معده ام میسوخت و من واقعا اذیت شدم انقدر که از سوزش معده باردای میترسم از زایمان نمیترسم عزیزم منم دکتر بهم شربت معده و قرص رانیتیدن داده بود همراه با همه توصیه ای که دوستان گفتند دکتر به من گفت میوه خام نخور زیرسرت بلند باشه تند تند اما خیلی کم غذا بخور اما به قول شما من یک دونه شکلات هم که میخوردم معدم مثل چی میسوخت فقط جویدن آدامس بهم یک کم کمک میکرد تا سوزش معده ام کم بشه و قرص و شربت ولی بازم خیلی اذیت شدم و درمان دیگه ای هم نداشت امیدوارم زود زود نی نی خوشگلت به دنیا بیاد .و از دست این سوزش معده راحت بشی









سلام عزيزم ممنونم از راهنماييت و اينكه وقت كذاشتيو واسم نوشتي من بلد نيستم جه جوري شما رو به ليست دوستام اضافه كنم . خوشحال شدم از اشنايي باهاتون


مامان سبا ازمشهد
9 آبان 92 0:02
سلام.سعی کنید کالاسکه باقیمت مناسب وساده بردارید.من فقط برای پارک بردن برمیدارم وگرنه وقتی ماشین باشه احتیاجی نیست.
fariba
13 آبان 92 13:28
سلام عزیزم .ممنون که سر زدی.واقعیتش منم نمیدونم از کجا میشه تهیه کرد اما با یه خورده دقت مطمئنم میتونید درستشون کنید موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mano ninim می باشد