وياناويانا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

Mano ninim

اعلام وضعيت ٢

1392/11/4 4:41
نویسنده : Marzieh
239 بازدید
اشتراک گذاری
اي دختري اي دختري الان كه دارم واست مينويسم ساعت ٤/٣٠ صبح روز جمعه است و تمام درو بنجره هارو باز كذاشتم اخه دارم از كرما اتيش ميكيرم باباييتم كه مثل هميشه خوابه خوابه فقط من و توييم كه بيداريم منم بخاطر معده درد خواب نميبره . از بيرون صداي امبولانس مياد و ديكه مابقيش سكوته. نهار بابا جونو مامان جون ميان خونمون منم از الان ابكوشتمو بار كذاشتم اخه اين ويارمه روزاي جمعه ميكردم دنبال ابكوشت ببينم كي داره برم اونجا بخورم هميشه هم باباجون ( باباي من) ميره واسم ميخره اكه نداشته باشن.وضعيت فشار منم كه ريخته بهم و تمام برنامه ريزيام كنسل شد و خانوم دكتر كفت كن بايد جوجتون زودتر بياد. من ميخواستم جوجمو تو يه بيمارستان خوب به دنيا بيارم ولي ميكه نميشه بريم مادران و بايد بريم مصطفي خميني جون بايد تيم بزشكي با دستكاههاي مدرن اونجا باشن و اوضاع تحت كنترل باشه. بازم هيجي معلوم نيست و همه جي به عجله شما و وضع مامي بستكي داره دخمل ناسم.از خدا ميخوام كه تورو سلامت راهي اين دنيا بكنه . تو اين هفته ميخوام برم واست يه دوست بيدا كنم از اين موسسه خيريه محك كه كمكش كنيم تا مثل تو بزرك بشه. البته اين يه راز بين من و تو و اونو جيب مامي هست.شايد بعدها به بابا هم كفتيم البته اكه بسر خوبي باشه.......😜. من ميبوسمت و عاشقتم✌️😍😘
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان کیانا و صدرا
9 بهمن 92 18:33
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mano ninim می باشد